divendres, 12 de juny del 2020

ENGLISH TIME: ROOM ON THE BROOM

Today you can watch a story based on the book
Room on the broom by Julia Donaldson.


Una vegada acabat el video podeu posar un comentari al final d'aquesta entrada amb el vostre nom. 

Opcional: Si voleu també podeu fer la següent activitat, es tracta d'escoltar i repetir. 
(Una vegada acabada, no cal enviar la repetició del audio, però per jo saber que l'heu feta podeu marcar enviar a la mestra amb les següents instruccions)





Room on the Broom

8 comentaris:

  1. hola bon dia hemos hecho lo de ingles , no podemos enviarlo a donde pone por que dice que el e mail no correspode.? Elias.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Heu provat a posar el mail que posa la imatge? Em vaig registrar amb un altre e-mail i és el que he posat a la imatge. Acabo de provar i sí em funciona.
      bnorvay@gmail.com

      Elimina
  2. Soc en David Ribas a jo m'agradat el video per que la bruja a la ultima part uns animals l'han ajudat a trobar les seves coses i despres havia fet una pocio per fer una granera magica llarga que te unes silles per els animals

    ResponElimina
  3. Hola no me deja enviar la actividad dice que el correo no esta registrado.David Ribas

    ResponElimina
    Respostes
    1. He entrat i veig que alguns companys de 5 anys sí que ho han pogut enviar, igual es que el correu no està ben escrit? us ho poso igual una altra vegada:
      bnorvay@gmail.com

      Elimina
  4. Janina ha fet, ja t'ho he enviat pero no se si t'ho ha arribat el teu email.. gracies

    ResponElimina

ENLLAÇOS ALS ÀLBUMS DE FOTOS

 FAMÍLIES, AQUÍ TENIU ELS  ENLLAÇOS ALS ÀLBUMS D'IMATGES D'AQUEST CURS . AIXÍ PODEU ACCEDIR-HI FÀCILMENT I DESCARREGAR LES QUE VULGU...